Întrebări frecvente

Intrebari frecvente

 

Administrarea contului de client 

Orice persoana fizica sau juridica, persoana fizica autorizata sau ONG  pot face comenzi in site www.prichindel.ro cu sau fara cont. Contul de client aduce insa, o usurinta in efectuarea comenzilor, posibilitatea vizualizarii unui istoric al comenzilor, posibilitatea de a ne descarca si vizualiza factura.

Am uitat parola contului. Cum procedez? 

În cazul în care nu vă amintiți parola contului Dvs., vă rugăm să folosiți opțiunea Recuperează parola, disponibilă în pagina CONTUL MEU.

Cum procedez dacă doresc să modific datele din contul meu? 

Pentru a modifica datele din contul de client, vă rugăm să vă autentificați în cont și să accesați apoi opțiunea Informatii cont, disponibilă în sectiunea Contul meu. Ai posibilitatea sa editezi datele tale asa cum este necesar.

 

Pot afla informații despre comenzile anterioare? 

Puteți consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesând secțiunea Istoric comenzi  în cazul în care aveți un cont activ.

 

Livrare si receptionare comanda

Daca nu sunt eu acasa poate sa ridice alta persoana coletul?

Da. Persoana care primeste coletul semneaza pentru primirea lui. In cazul in care comanda are 0 ramburs este posibil sa fie necesar sa lasati persoanei care ridica si un cod primit prin SMS.

 

Adresa de livrarea trebuie sa coincida cu adresa de pe cartea de identitate?

Nu. Adresa de livrarea poate fi orice adresa aleasa de dumenavoastra la care veti putea fi prezent pentru ridicarea coletului .

Care este intervalul de livrare al curierilor?

Programul curierilor pentru livrarea la domiciliu este de luni pana vineri in intervalul orar 8-17.

 

Curierul aduce coletul pana in fata blocului sau urca si pana la etaj ?

Livrarea coletelor se realizeaza de la usa la usa. Curierul trebuie sa aduca coletul pana la usa clientului, in conditiile in care i se ofera acces daca este cazul. (deschidere interfon, bariera.)

 

Ce se intampla daca nu am fost la adresa de livrarea in perioada cand ar fi trebuit sa imi fie livrat coletul?

Acest fapt implica automat o amanare a livrarii. Verifica daca pe numarul de telefon mentionat in comanda nu ai primit apeluri de la un numar de telefon necunoscut sau un SMS. Este foarte posibil ca agentul de livrare sa fi incercat sa te contacteze. Pentru a lua legatura cu agentul de livrare, te rugam sa suni la numarul respectiv pentru a stabili o alta data cand vei putea receptiona coletul. In cazul in care nu ai nici o notificare pe telefon, ne poti apela la numerele noastre de telefon pentru a-ti putea oferi exact numarul notei de transport corespunzatoare comenzii tale. 

 

Cum procedez daca vreau sa schimb adresa de livrare pe care am mentionat-o cand am plasat comanda?

Exista 2 situatii:

    1. Daca coletul nu a plecat de la noi, zilele lucratoare pana la ora 15.00, ne poti contacta telefonic, iar noi vom modifica fara probleme nota de transport.

    2. Daca doresti schimbarea adresei odata ce coletul este in curs de livrare, este posibil ca livrarea sa se amane cu cel putin o zi si sa implice plata unor taxe suplimentare.

 

Pot fi facute livrari si in afara Romaniei?

NU. La acest moment nu avem contract cu o firma de curierat care face livrare internationala. Daca totusi iti doresti un produs de la noi, poti face comanda, achitata cu card si poti solicita ridicarea coletului de catre un curier agreat din locatia noastra.

 

Cum procedez daca coletul care urmeaza sa il primesc prezinta semne de avariere?

Aceste cazuri sunt rare, dar daca ne regasim in aceasta situatie te rugam sa ceri curierului sa completati un “raport de avariere” sau daca situatia o impune sa refuzi coletul. In ambele situatii te rugam sa ne informezi cu privire la acest aspect pentru a putea lua masurile care se impun.

Raportul de avariere trebuie semnat de curier

Retur produse 

 

Ce pot sa fac daca am comandat un produs gresit/ care nu este cum ma asteptam?

Uneori se poate intampla ca produsul pe care l-ai comandat sa nu fie tocmai ce doreai tu sa comanzi. Pur si simplu nu este ceea ce te asteptai. Te rugam in aceste situatii sa completezi formularul de cerere de retur disponibil in site. Daca ai nevoie de ajutor/recomandari te putem ajuta sa alegi produsul care ti se potriveste mai bine. Atentie: produsul comandat initial trebuie sa fie nou, nefolosit, in aceleasi conditii in care a fost primit.

 

 

 

Cum procedez daca vreau sa returnez un produs ?

In cazul in care nu esti multumit de un produs si vrei sa il returnezi, trebuie sa completazi formularul de cerere de retur disponibil in site. Pentru aceasta trebuie  sa cunosti numarul de comanda si sa te incadrezi in termenul de retur.

Dupa completarea formularului vei fi contactat de echipa noastra telefonic. 

 

Cum trimit un produs pe care doresc sa il returnez?

Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. 

Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul. 

Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/ cadourile cu care a fost livrat. 

Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură, sau daca produsul a fost spalat si reambalat, sau produse care au impregnate in acestea mirosuri neplacute ex. fum de tigara.

Daca doresti sa utilizezi servicile firmei de curierat cu, care societatea noastra are contract pentru a beneficia de tarife preferentiale, te rugam sa ne comunici acest lucru, iar costurile de transport vor fi retinute din suma ce urmeaza sa iti fie returnata in cont.

Responsabilitatea privind ambalarea corespunzatoare la trimiterea unui retur revine clientului.

 

Cine plateste transportul pentru retur? Taxele de retur vor fi suportate de catre clientul ce doreste sa returneze produsul.

 

Cum imi sunt restituiti banii pentru un produs pe care l-am returnat?

Pentru restituirea banilor avem nevoie de un cont bancar in format  IBAN si numele titularului de cont. Pentru comenzile la care plata s-a facut cu card, restituirea sumei se va face tot in cardul din care s-a facut plata initial.

 

Cand primesc banii pentru un produs pe care l-am returnat?

Plata sumei aferente unui retur se efectueaza de obicei foarte repede. Termenul maxim de restituire suma este 10 zile lucratoare. Daca ai intrebari sau nelamuriri te rugam sa ne contactezi.

 

Ce categorii de produse nu sunt acceptate la retur?

 Produsele care se executa la comanda, produsele personalizate dupa cerinta clientului cat si produsele de igiena intima (aspiratoarele nazale, chilot de unica folosinta si alte produse asimilate) nu pot face obiectul unui retur.

 

Întrebări generale

De ce apar pe site mai multe produse la care este disponibilă o singură măsură?

Aproape toate produsele care apar pe site-ul www.prichindel.ro sunt disponibile în stocul propriu pentru livrare imediată. Numărul de măsuri disponibile este diferit de la un articol la altul, în funcție de producător, de la 3 măsuri la 10 măsuri. 

Stocurile se epuizează foarte repede, prin urmare există situația în care rămâne pe stoc o singură marime dintr-un anumit produs care de cele mai multe ori este și ultima bucată disponibilă din respectivul articol.

Doresc să achiziționez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez? 

Pentru mai multe informații despre disponibilitatea produsului, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site.

 

Doresc să obțin informații suplimentare, care nu se regăsesc pe site. Cum procedez? 

În acest caz, vă rugăm sa ne contactați pe formularul de contact din site, sau pe adresa de mail contact@prichindel.ro sau la numarul de telefon 0771239406.

 

  Produsul a fost adaugat in cos